czwartek, 8 grudnia 2011

Do pobrania: Sylvia Marie Mashuga (Sim)

Myślę, że nie ma już co zwlekać. Od dziś można pobrać stworzoną przeze mnie Sylvię Marie.


No, przyznam że tej^ fryzury razem z nią nie spakowałam, dzięki temu plik mniej "waży" (ok. 2 MB mniej, to sporo).
Lista załączonej "zawartości zmodyfikowanej":
Myślę, że to i tak sporo ;) Rekolor fryzury, którego użyłam w oryginalnej wersji, możecie znaleźć na blogu Simgaroop (Simlish), a mesh jest od Newsea i nazywa się "Ballet". Spakowana Simka wygląda tak:
(Kliknij, aby powiększyć)

Pobierz (3,7 MB)
(na www.box.com)
Możecie spokojnie pokazywać ją na zdjęciach, jeśli nie będziecie udawać, że sami ją stworzyliście ;D
Z podziękowaniem dla twórców wszystkich świetnych dodatków, których tu użyłam.
 
EDIT 2023-02-01: poprawiłam link, bo u mnie nie chciał działać. Teraz już powinno być OK.
EDIT 2023-12-10: kolejna poprawka.

3 komentarze:

  1. Fajniutka :)) Tu Luflee, kojarzysz? Z forum itp :D Też mam bloga ale na onecie: sim-studio.blog.onet.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, działa ci to: http://i1139.photobucket.com/albums/n554/KathySelden/Relacje%20z%20gry/Relacje_0097_Mashuga_little_Dorothy_baby_DM-fx-s.jpg !
    A u mnie włącza się okienko reset, cancel, delete u mojej koleżanki też. Masz włączonego boolpropa? Bo ja mam trwale przez AllMenusa może usunę i będzie działać :D
    Ale ci naspamię, ale coś mi się w złym poście kom dodał :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o tego Wisimistrza, czy jak to się tam nazywa, to ja ściągnęłam jakiś odpowiednik z MTS, i działa bez zarzutu (za to wszystkie fontanny mają błędy, nie wiem czemu).

    Co do Simki, dzięki. Dałabym i innych swoich Simów do ściągnięcia (np. Belę Lugosiego), ale mam pewne problemy z komputerem i nie mam do nich obecnie dostępu.

    OdpowiedzUsuń