sobota, 7 stycznia 2012

Niepublikowane zdjęcia (10)

To miało być coś w rodzaju FS o szkole średniej, nastolatkach... Planowałam je jeszcze zanim zabrałam się za Cass..., ale w sumie to nie miałam na nie dobrego pomysłu... Zdjęcia doń jednak, całe szczęście, zachowały się na moim pendrajwie, co odkryłam dziś; więc postanowiłam się z Wami nimi podzielić.
Jak zwykle, zdjęcia można kliknąć aby je powiększyć.










I tak: blondynka miała być główną bohaterką, brunetka - jej przyjaciółką, ten chłopak szkolnym przystojniakiem, a ruda - szkolną jędzą z bogatej rodziny. Tak dla odmiany, bo jakoś tak wbrew stereotypom "rudych" jędz, to często blondynki w FS (i nie tylko) pełniły funkcję "tych złych".
Niestety, w tej chwili zupełnie nie pamiętam ich imion, choć możliwe, iż kopie zapasowe tych Simów zachowały się gdzieś na twardym dysku mojego komputera (jak wróci, to będę mogła to sprawdzić - mam nadzieję, że nie potrwa to za długo). Zdjęcia były chyba robione aparatem wbudowanym w grę.

1 komentarz:

  1. Super są te simy, brunetka mi się podoba. Ruda zaiste jędzowato wygląda :D Poczytałabym takie szkolne fotostory :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń